Одлуката да се замени бензиското возило со хибрид, донесена пред четири години, се покажа повеќе од исправна. Покрај поволностите од удобност и конфор, во градски услови на возење бензинецот имаше висока потрошувачка на гориво, што надминуваше 10 l. По замената, хибридот од истата класа на удобност и конфор, со користењето на двата мотори, постигнува намалена потрошувачка на гориво од околу 5 l/100 km во урбана средина. Со вклучување на ECO mode потрошувачката на гориво се намалува на околу 3 l/100 km, додека при избор само на електричен погон со EV mode, за брзини до 50 km/h, нема потрошувачка на гориво, а со тоа ниту грам емисии на штетни гасови. Хибридното возило, кое сега го користиме како семеен автомобил, е исклучително поволна поединечна климатска акција. Со комбинираното користење на двата мотори, бензиски и електричен, има ниска емисија на штетни гасови, од околу 90 g/km, што представува индивидуален придонес кон општествените заложби за намалување на штетните гасови во борбата со климатските промени.
{{'subscribe.for.newsletter'|translate}}